loading...
بازی و برنامه برای موبایل ... ثبت نام یادت نره
Lord بازدید : 159 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

GTA Vice City محبوب ترین ، هیجان انگیز ترین و بهترین بازی ماشین سواری و اتومبیل دزدی در شهر محصولی از کمپانی راک استار نرث می باشد که نسخه ی های مختلف بازی خود را برای کنسول های مختلف از جمله ایکس باکس و ویندوز منتشر کرد و سپس آن را برای انواع سیستم عامل موبایل از جمله اندروید و آیفون طراحی و منتشر کرد. نسخه ی Vice City بازی خاطره انگیز Grand Theft Auto انفجاری در میان بازی ها پدید آوردن و نسخه ی اول این بازی در سال ۲۰۰۶ در ایالت متحده آمریکا برای پلی استیشن منتشر شده بود. با این که مدت زمان زیادی از انتشار بازی می گذرد هنوز برای کاربران تکراری نشده است و دوست دارند دوباره جی تی آی را بازی کنند !

در بازی GTA Vice City شما در نقش یک مجرم در شهر پرسه می زنید و انواع ماموریت ها را برای دریافت دستمزد انجام می دهید و نهایت هیجان را احساس می کنید. این بازی دو گونه ی جنگی و ماشین سواری را در خود نهفته است که باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده است. ما امروز نیز  به درخواست کاربران نسخه ی اندرویدی این بازی کم نظیر را برای شما قرار داده ایم که به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار می گیرد.

بازی جی تی آ وایس سیتی به صورت Open World طراحی شده است و می توانید در خیابان های شهر به راه رفتن پرداخته و با گشت و گذار انواع اتومبیل ها را دزدیده و با آن در حومه ی شهر و مناطق مختلف به چرخ زدن بپردازید. گرافیک بازی به صورت کاملا اچ دی و دقیقا همانند نسخه ی PC طراحی شده است و کیفیت آن شما را حیرت زده خواهد کرد.

 

دانلود GTA Vice City 1.03 - بازی جی تی آ اندروید + فایل دیتا

 

از ویژگی های بازی Grand Theft Auto: Vice City می توان به مواردی همچون در دسترس بودن انواع ماشین ها ، امکان برداشتن اسلحه و یا خرید آن ها ، امکان سوار شدن بر انواع هواپیماها و کشتی ها و گیم پلی اعتیادآور اشاره کرد. شما می توانید نسخه آخر بازی فوق را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان از فارسروید برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید .

حجم کلی بازی : ۱.۴ گیگابایت – قیمت بازی در مارکت اندروید : ۴.۹۹ دلار – پیش نیاز : اندروید ۲.۳

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

 

 

 

دانلود فایل دیتای بازیGrand Theft Auto: Vice City با حجم ۹۹۴ مگابایت(رمز:www.farsroid.com)

روش نصب : فایل apk را دانلود و نصب کنید و سپس فایل دیتا را دانلود و پس از استخراج آن از حالت فشرده پوشه ی com.rockstargames.gtavc را در مسیر sdcard/Android/obb قرار دهید.

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

Lord بازدید : 79 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

گر از طرفداران بازی ها باشید قطعا بازی محبوب و بی نظیر پرندگان عصبانی را می شناسید که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، ، آیفون ، جاوا ، سیمبین منتشر شده است و به عنوان بهترین بازی قرن شناخته می شود. پس از معرفی نسخه های مختلفی از این بازی در سایت (Star Wars – Seasons – Rio – Space) امروز قصد معرفی نسخه ی دوستان این بازی را داریم . بازی بی نظیر و فوق العاده جالب Angry Birds Friends امروز برای گوشی های اندروید و آیفون منتشر شد که ما به عنوان اولین سایت ایرانی نسخه ی اندرویدی آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

در این بازی شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشید و لحظه های شادی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. شما با مسابقه دادن می توانید به انواع مدال های برنز ، نقره و طلا برسید . شما قادر خواهید بود به جمع آوری پاداش های روزانه پرداخته و یا به ارسال و دریافت هدیه و لاف زدن در مورد دستاوردهای خود بپردازید !

از ویژگی های بازی Angry Birds Friends می توان به مسابقات با سطوح جدید در هر هفته اشاره کرد. توجه داشته باشید که نسخه ی دوستان بازی فوق نیاز به اتصال اینترنت و ورود به فیس بوک دارد و برای اجرای بازی باید یک وی پی ان برروی گوشی شما نصب باشد تا بتوانید به فیسبوک دسترسی داشته باشید !

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Angry Birds Friends و دانلود آن با لینک مستقیم و به صورت رایگان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود بازی Angry Birds Friends - انگری بیرد دوستان برای اندروید

 

 

 

Download Angry Birds Friends Android

 

 

Download Angry Birds Friends Android

Lord بازدید : 54 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Sokoban Garden 3D بازی جذاب و فوق العاده زیبا در سبک بازی های پازل به صورت کاملا سه بعدی می باشد که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. در این بازی شما با انواع پازل های چالش برانگیز مواجه هستید و باید در میان باغ جادویی با کفشدوزک دوست داشتنی به حل این پازل ها و پشت سر گذاشتن آن ها بپردازید.

این بازی دارای گرافیکی عالی و کنترل ساده است و بیش از ۱۰۰ مرحله ی سرگرم کننده را شامل می شود که ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد. این بازی برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و دارای حجم بسیار کمی می باشد.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Sokoban Garden 3D و دانولد جدیدترین نسخه ی آن به صورت به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود Sokoban Garden 3D - بازی پازلهای سه بعدی اندروید

Lord بازدید : 41 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Spider: Secret of Bryce Manor بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های فکری و اکشن برای اندروید می باشد که قضیه ی آن از این قرار است : وارد عمارتی متروکه می شوید که ظاهرا سال هاست ان را رها کرده اند ! چه کسانی در این جا زندگی میکرده اند !؟ چه اتفاقی افتاده است !؟ چرا این عمارت خانه را ترک کرده اند !؟ این ها سوالاتی هستند که در ذهن شما رژه می روند .

در این بازی شما در نقش یک عنکبوت به دنبال سرنخ هایی برای کشف حقیقت هستید و با رفتن از اتاقی به اتاق دیگر علاوه بر یافتن سرنخ باید غذای مصرفی خود را با شکار حشرات تامین کنید. در گوشه و کنار ها ، زیر مبلمان و در مکان های مختلف به بافتن و قرار دادن تارهای خود بپردازید تا بتوانید به آسانی حشرات را در چنگ بگیرید. آیا شما توانایی قرار گرفتن در نقش یک کاراگاه زیرک را دارید ؟! آیا می توانید همه ی رمز و رازها را کشف کنید ؟!

از ویژگی های بازی Spider: Secret of Bryce Manor می توان به دارا بودن ۴ حالت بازی ، کسب ۴۸ دستاورد و گرافیک عالی آن اشاره کرد.

 

دانلود Spider: Secret of Bryce Manor - بازی عنکبوتی اندروید

 

بازی Spider: Secret of Bryce Manor هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۱.۹۹ دلار به فروش می رسد و دارای فایل دیتایی با حجم ۹۰ مگابایت می باشد که نشان دهنده ی کیفیت و گرافیک بالای بازی است. برای مشاهده ی تصاویری از بازی فوق ، مشاهده ی روش نصب بازی و دانلود بازی به همراه فایل دیتا از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنیـد.

 

 

روش نصب بازی Spider: Secret of Bryce Manor :

  1. فایل apk بازی را که دارای حجم ۱۰ مگابایت می باشد را نصب کنید.
  2. فایل دیتا را که دارای حجمی در حدود ۹۰ مگابایت می باشد از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.tigerstylegames.spider را در مسیر Android /obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید ….

 

دانلود فایل دیتای بازی Spider: Secret of Bryce Manor با حجم ۹۱ مگابایت

 

رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

 

 

Lord بازدید : 70 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Grand Theft Auto III 

 

کمتر کسی است که با سری بازی های محبوب GTA آشنا نباشد! Grand Theft Auto نام یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک Open-World است که در آن آزادی عمل کامل را به بازیکن می دهد و بازیکن هر کاری که دوست داشته باشد می تواند انجام دهد. نسخه جدیدی از سری سوم این بازی با نام Grand Theft Auto III برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی از طرف شرکت Rockstar عرضه شده است.

در این بازی شما کنترل کامل یک شخصیت تبهکار در شهر را به دست می گیرید و باید در مراحل مختلف، ماموریت هایی که به شما سپرده می شود را با دوستان خود به انجام برسانید. در این ماموریت ها شما تجربه تعقیب و گریز با وسایل نقلیه مختلف و صحنه های اکشن مبارزات و تیراندازی های خیابانی را خواهید داشت. بازی دارای بیش از ده ها نوع سلاح گرم و سرد است که با کسب پول از طریق انجام ماموریت ها و دزدی ها، می توانید آنها را خریداری کنید.

اندروید مورد نیاز: 2.2  و بالاتر

لینک کمکی ( ShearBeast )

Download

لینک کمکی ( Share.Az )

Download

لینک کمکی ( UptoBox )

Download

لینک کمکی ( Rodfile )

Download

حجم: 9.4  مگابایت

 

 

 

 

دیتای گیم

لینک کمکی ( ShearBeast )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

لینک کمکی ( Share.Az )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

لینک کمکی ( UptoBox )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

لینک کمکی ( Rodfile )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

حجم: 29.4  مگابایت

 

راهنمای نصب :

- بازی نیازمند 1GB فضای خالی در مموری کارت گوشی است.
- پس از نصب فایل apk بازی، فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه com.rockstar.gta3 را به طور کامل به مسیر sdcard/Android/obb انتقال دهید و سپس بازی را اجرا کنید.

 

 

 

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 7,642
  • کدهای اختصاصی