loading...
بازی و برنامه برای موبایل ... ثبت نام یادت نره
Lord بازدید : 54 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر علاقمند به بازی های ورزشی به خصوص ورزش بوکس هستید Real Boxing با موتور گرافیکی آنریل تجربه ای لذت بخش را برایتان فراهم می کند. این بازی که البته تنها برای گوشی ها و تبلت های با پردازنده تگرا 3 ساخته شده است دارای گرافیک فوق العاده طبیعی و جذاب است و حرکات آهسته بر جذابیت آن افزوده است. در این بازی در 30 مسابقه جذاب به مصاف بیش از 20 رقیب سرسخت می روید و برای کسب مقام اول تلاش می کنید. صدای جذاب تماشاگران و افکت های مختلف نیز از دیگر مشخصات این بازی هستند.

Lord بازدید : 89 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

بدون شک بره ناقلاً یکی از مهیج ترین انیمیشن ها است و رده سنی خاصی هم ندارد ، امروز در اندروگت با بازی بره ناقلا Fleece Lightning v1.0.1 با شما هستیم . در این بازی جذاب شما باید رهبر گوسفندان شوید و آنها را در مقابل دشمنانی مثل خوک ها پیروز کنید.

Lord بازدید : 65 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

آپدیت: نسخه v1.5.2 با مراحل جدید و ستاره راک اضافه شد. شکی نیست که شما بازی پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی موبایلی تاریخ را می شناسید. همانطور که می دانید نسخه جدید سری بازی های Angry Birds در فضا صورت می گیرد و به همین دلیل Angry Birds Space نام دارد. امروز آخرین نسخه این بازی هیجان انگیز و فکری را که شامل مراحل اضافه و آنلاک شده Danger Zone است را برایتان آماده کرده ایم که با وضوح HD و تبلت ها نیز سازگار است. در نسخه فضایی پرندگان خشمگین پرنده جدید بنفش جایگزین پرنده زرد می تواند مسافت کوتاهی را با ...

Lord بازدید : 55 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

وارد دنیای پادشاهان شوید ، ارتش خود را بسازید و آنها را آموزش دهید و به دشمنان خود رحم نکنید . در بازی Kingdoms & Lords شما با یک بازی استراتژیک جذاب ساخته کمپانی Gameloft روبرو هستید که به راحتی ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

Lord بازدید : 63 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز در اندروگت با نسخه ای جدید از بازی محبوب و دوست داشتنی پرندگان خشمگین ریو Angry Birds Rio در خدمت شما عزیزان هستیم . در این نسخه 30 مرحله جذاب به بازی افزوده شده است ، به راحتی با کشف میوه های پنهان شده در هر مرحله سطح پرندگان خود را بالاتر برده و از مراحل جدید این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

Lord بازدید : 63 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

آپدیت : نسخه Shine Runner v1.4.1 باز هم با یک بازی با گرافیک و هیجان انگیز برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما آمده ایم. بازی Shine Runner یک بازی جذاب از شرکت Vector Unit تولید کننده بازی مشهور و جذاب Riptide GP است که در این بازی هم شما به قایق سواری می پردازید. چیزی که این بازی را نسبت به بازی های مشابه متفاوت می کند این است که می توانید تقریباً هر چیزی در سر راهتان را خراب کنید و همچنین بازی در گوشی ها و تبلت های با پردازنده تگرا3 دارای افکت های جذابی مثل پاشیدن ...

Lord بازدید : 42 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

در یک بیابان بزرگ توسط زامبی ها محاصره شده اید و فقط یه ماشین و مقدار کمی پول دارید . در بازی هیجان انگیز Earn to Die شما باید با کشتن زامبی ها کسب درآمد کنید و برای زنده ماندن در بیابان ماشین خود را تقویت نمایید.

Lord بازدید : 66 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Big Sport Fishing 3D را می توان به عنوان بهترین و محبوب ترین بازی ماهیگیری برای آندروید معرفی کرد ، شما در این بازی جذاب باید از تکنیک های ماهیگیری استفاده کنید و لذت چند لحظه ماهیگیری مجازی را در گرافیک خیره کننده این بازی تجربه نمایید.

Lord بازدید : 46 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی های استراتژیک در سیستم عامل آندروید معمولاً حجم بالایی دارند و هرکسی امکان دانلود آنها را ندارد ، امروز در اندروگت یک بازی استراتژیک به نام Majesty: Fantasy Kingdom Sim را آماده دانلود کرده ایم که با توجه به حجم تقریباً کم توانسته است امتیاز بالایی در گوگل پلی کسب کند. شما در این بازی باید در یک جهان پهناور جادویی کسب قدرت کنید ، مهارت های جدید را بیاموزید ، اقتصاد خود را تقویت کنید و با خرید و ارتقا سطح سلاح های خود به نبرد با هیولاها و دشمنان بروید.

Lord بازدید : 62 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

CHAOS یک لیگ جهانی برای نبرد در آسمان است ، C.H.A.O.S Tournament HD یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و اکشن است که با استفاده از اینترنت میتوانید با رقیبان آنلاین مبارزه کنید. در این بازی شما باید هلیکوپتر خود را انتخاب کنید و پس از یادگیری مهارت های لازم وارد مسابقات آنلاین این بازی شوید.

Lord بازدید : 50 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

اسباب بازی های قهرمان می خواهند در جنگ جهانی دوم یک دفاع همه جانبه را انجام دهند ، شما در بازی Toy Defense می بایستد با استراتژی صحیح در هر مرحله دفاع مهاجمان را خنثی کنید و به پیروزی برسید. این بازی استراتژیک در سبک محبوب Tower Defense بوده و از گرافیک نسبتاً بالایی برخوردار است.

Lord بازدید : 369 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

1_siegecraft

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی

بازی Siegecraft برای بسیاری یاد آور بازی جنگ های صلیبی ۱ می باشد زیرا در آن بسیاری از ویژگی های بازی جنگهای صلیبی را میتوان یافت مثلا باید دیوار های قلعه را بنا کرد و برج هایی سنگی برای محافظت از آنها ساخت و سرباز های کماندار را بر روی آن نهاد.گرافیک بازی بسیار زیاد است و در حد همان جنگهای صلیبی می باشد در بازی داستانی بسیار جذاب وجود دارد که در بازی های دیگر نمونه آن یافت نمی شود و به دلیل زیاد بودن گرافیک بازی برای آن یک دیتا فایل در نظر گرفته اند تا بازی راحت تر بر روی گوشی آندروید اجرا شود.زیبایی بازی بسیار زیاد است و دارای مراحل گوناگون و متفاوت می باشد مثلا مرحله برفی یا کویری و یا جنگلی که در این مراحل باید به وسیله منجنیق و ابزار های دیگر جنگی قلعه دشمن را آسیب پذیر کرد و به وسیله سربازان به داخل قلعه یورش برد و اگر دشمن قلعه ای ندارد باید با سربازان خودی به مقابله با دشمنان پرداخت و یا یک قلعه در اختیار ما قرار دارد که باید با تمام سربازان از آن دفاع نمود

برای دانلود بازی و آموزش اجرای ان بر روی گوشی و همچنین تصاویر بیشتر بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Lord بازدید : 61 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود رایگان بازی جدید اندروید
دانلود بازی قطار Track My Train

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Track My Train در این بازی شما هدایت کننده قطاری در مسیر های گوناگون می باشید.این بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور به گونه یا میباشد که در طول مسیر ذهن شما را برای سرعت  و پیدا کردن مسیر همچنین شرایط مسیر را به کار میگیرد. در طول مسیر های مختلف بازی شما را با خطراتی روبه رو می کند که شما به هر نحوی که شده باید آنها را پشت سر گذاشته و به مقصد برسید. در طول مسیر می توانید برای هر جاده آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آن گوش دهید تا بیشتر ای بازی لذت ببرید . این بازی فکری می توانید شما را مدت ها سرگرم خود کند.این میتواند یک تجربه در بازی برای شما باشد . پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.این بازی اماده ی دانلود رایگان برای تبلت و گوشی های اندرویدی است.

Lord بازدید : 80 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی اندروید جدید قهرمان پرش
بازی اندروید Rayman Jungle Run v2.0.7

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Rayman Jungle Run v2.0.7 دانلود این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم. افسانه ی قهرمان پرش نام این بازی میباشد که در فضا های گوناگون و در ارتفاعات به دنبال امتیازات و اتمام مراحل میباشد.از ویژگی های بازی  می توان به گرافیک زیبا , تلاش شخصیت بازی برای رسیدن به جهان جدید , قدرت ها و حرکات دست برای باز کردن در ها و قفل های مشکل , وجود ۱۰ سطوح و محیط گوناگون برای اجرای بازی از جمله یک جنگل پوشیده از برف، آبشارها، محیط های تعاملی، و سرزمین دیوانه ها اشاره کرد. همچنین موسیقی این بازی به هیجان آن بسیار تب و تاب میدهد که تا آن را تجربه نکنید به لذت بازی پی نخواهید برد.

Lord بازدید : 56 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی انگری بردز جدید

Angry Birds Seasons v3.2.0

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
بازی معروف Angry Birds Seasons v3.2.0 که هوادارن زیادی دارد.
پرندگان خشمگین، گیم پلی بهتری را نشان میدهند  سال جدید را، پرندگان در تمام دنیا جشن می گیرند! بازی که با بیش از ۳۰۰ سطح ساخته شده است ، کشف راز تخم مرغ طلایی در دستان شماست.
اگر شما مشتاق پرنده slinger که از بهترین پرندگان میباشد هستید باید امتیازات زیادی به دست آورید تا بتوانید آن را خریداری کنید. این بهترین راه برای پیروزی شما میباشد.
با بیش از ۱ میلیارد بازدید، پرندگان عصبانی محبوب ترین بازی در تمام دوران است. به پدیده جهانی بپیوندید!

Lord بازدید : 89 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دیوار مرگ Trial Xtreme 2 Winter 2.18

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Trial Xtreme 2 Winter 2.18 نامزد ۸ جایزه بین المللی بازی موبایل در بخش “بهترین بازی های ورزشی”! بازگشته است! در آندروید با نسخه زمستان سرد و به چالش کشیدن! سری جدید و موفق این بازی میباشد که اینبار در برف و یخبندان اجرایی خواهد بود.بازی در ۳۴ سطح نام تجاری جدید در محیط سرد برفی .یکی از بزرگترین تعداد بازدید ها در Android Market با بیش از ۲۵ میلیون دانلود تا به امروز است! این بازی همان دیوار مرگ خودمان میباشد که باید با موتور تریل در محیط های مختلف حرکات نمایشی را به اجرا بگذارید.

تغییرات اخیر:
* اضافه شدن ۴ سطح جدید
* بهبود یافته بر روی صفحه نمایش دکمه های اندازه کنترل بر روی دستگاه های با وضوح بالا
* رفع اشکال های کوچک

Lord بازدید : 69 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ترسناک جدید اندروید ۲۰۱۳ 

بازی اندروید 2013

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Into the Dead 1.3.1 در جهان بزرگ به مبارزه با مردگان زنده چقدر میتوانید دوام بیاورید؟ آن ها به سرعت در حال افزایش میباشند چه چیزی میتواند شما را در میان آنها زنده نگه دارد؟این بازی را برای اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ترس را در موبایل و تبلت را از دست ندهید.

ویژگی های بازی ترسناک مردگان زنده:
• گیم پلی جدید با تصاویری خیره کننده و صدای زامبی ترسناک که مثلا آخرالزمان را به تصویر می کشد.
• باز کرد سلاح های قدرتمند  برای زنده ماندن
• ماموریت های عجیب و غلبه بر مردگان زنده
• به روز رسانی مداوم برای ارائه حالت های جدید، ویژگی ها، و محتوای دیگر

Lord بازدید : 51 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی اکشن ۲۰۱۳ اندروید

بازی اندروید سرباز کوچک

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Call of Mini: Double Shot 1.21 بازی سرباز کوچک را برای اندروید حتما دانلودکنید.وظیفه ی بزرگی بر روی دوش سرباز کوچک بازی میباشد.شهر کوچک Lakeside از چیزی رنج میبرند که حتی ترسناک تر از بحران اقتصادی است.
شما یک راننده کامیون بی خبر و سرگردان در میان تعداد زیادی زامبی میبینید که برای بقای خود مجبور به کشتن تمام آنها میباشد شما به عنوان یک دوست باید به آن کمک کنید. با سلاح های فوق العاده و با تکنولوژی بالا و زره پوش کاملا منحصر به فرد چه مدت می توانید در مقابل آنها زنده بمانید تا سیر جدید انسان های سالم به زمین بازگردند؟
• ۲۵ سلاح مرگبار
• ۴۴ آواتار EXTREME
12 نوع زامبی

Lord بازدید : 132 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی زامبی ها اندروید

بازی زامبی

 پیش نیاز : آندرید ۲,۱ و بالاتر
Plant PK Corpse v2.5 شما در یک بازی زیبا باید در مسیر زامبی ها انواع سلاح ها را که دارا میباشید قرار دهید . این زامبی ها در هر مرحله تعدادشان بیشتر و قوی تر میشوند و سرعت آنها نیز برای رسیدن به منبع تغذیه شما بیشتر میشود اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا شما نیز در هر مرحله که برنده  میشوید پولهایی را جمع آوری میکنید که به آنها قادر خواهید بود تمام زامبی ها را از میان بردارید البته این کار به یک فکر خوب و دقیق نیازمند است که در بازی خودتان به آن پی خواهید برد.

این بازی را برای تبلت و موبایل اندرویدی خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

Lord بازدید : 279 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید دخترانه مزرعه داری اندروید 

بازی مزرعه داری

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Family Farm Seaside 1.5.2 یک بازی متفاوت در سبک مزرعه داری در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم مزرعه خود را در این بازی به خوبی ساخته اند.
این بازی دخترانه را برای موبایل و تبلت اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Family Farm Seaside 1.5.2:
- بازی رایگان
- پیدا کردن دوستان و اضافه کردن آنها را به عنوان همسایگان به تجارت و مزرعه با هم
۲۰۰ + محصولات کشاورزی منحصر به فرد
- مزرعه در یک چشم انداز ساحلی زیبا

Lord بازدید : 66 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 دانلود بازی جدید Cut the Rope

بازی طناب را ببر

پیش نیاز : آندروید ۲,۱  و بالاتر
Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتی برای تلف کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازدید از شش مکان هیجان انگیز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

Lord بازدید : 47 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی سه بعدی اتوبوس

بازی اتوبوس

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا دوست دارید که یک بازی اندروید در موبایل خود و در یک فضای کاملا سه بعدی اتوبوس ها را پارک کنید و از مهارت ها چند لمسی اندروید خود لذت ببرید؟
Bus Parking 3D تا به حال سوار اتوبوس شده اید؟ این ماشین مسافر بری سنگین با تمام ویژگی های خود دارای کنترل بسیار سخت میباشد؟ اگر بتوانید این ماشین سنگین را به راحتی هدایت کنید در تمام رانندگی ها و مسابقات پیروز میشوید . در این بازی شما نقش راننده اتوبوس را دارید که به تمرین در مکانی برای بهتر یاد گیری رانندگی میپردازید تا بتواند جان مسافران را سالم نگه دارد.

Lord بازدید : 93 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Monsters U: Catch Archie بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که امروز با عنوان “به دانشگاه هیولا خوش آمدید!” منتشر شد! مایک قصد ورود به دانشگاه کالج را دارد و در طول مسیر با انواع مشکلات و موجودات روبرو خواهد شد که می بایستی آن ها را از سد راه خود بردارد . یکی از وحشتناک ترین و خطرناک ترین این موجودات مورچه خوک می باشد که دردسر های مختلفی را برای شما ایجاد می کند و باید با هوش مایک او را از بین ببرید .

در طول مسیر حرکت ، باید از روی موانع مختلفی بپرید ، از برخی از موارد جاخالی بدهید و از آن ها به سلامت عبور کنید تا در نهایت به هدف خود که رسیدن به مورچه خوک و شکست دادن او می باشد ، برسید . شما باید به گونه ای بازی را پیش برید که تمام ستاره های هر مرحله را جمع آوری و بالاترین امتیاز ممکن را بدست آورید . این بازی ۱۰ مرحله ی چالش برانگیز را شامل می شود که در هر مرحله ۳ ستاره برای دریافت وجود دارد ، پس تلاش شما باید جمع اوری هر سه ستاره ی مراحل باشد  !

از طرفی آیتم های مختلفی در مسیر وجود دارند که می توانید با برداشتن آن ها قدرت یو پی اس خودتان را بالا ببرید. گذشته از همه ی این ها شخصیت بازی در عین جذابیت و دوست داشتنی طراحی شده است پس او را تنها نگذارید !

شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست  علاوه بر مشاهده ی تصاویری از بازی Monsters U: Catch Archie آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت کنید …

 

دانلود Monsters U: Catch Archie 1.0 - بازی دانشگاه هیولا اندروید

 

 

 

Download Monsters U: Catch Archie Android

 

 

Download Monsters U: Catch Archie Android

 

 

Download Monsters U: Catch Archie Android

 

 

Lord بازدید : 73 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

انلود فایل apk بازی Fast & Furious 6: The Game + دیتا + روش نصب و اجرای بازی در ۳ مرحله

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ی ششم بازی محبوب و بی نظیر Fast & Furious امروز منشتر شد. 

امروز قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Fast & Furious 6: The Game را برای سیستم عامل اندروید داریم که یکی از مهیج ترین و هیجان برانگیزترین بازی های مسابقات اتومبیل رانی می باشد. نسخه ی پنجم بازی که با نام Fast Five منتشر شده بود ، نسخه ی ششم به نسبت دارای گرافیک بالاتری است و بهبود چشمگیری داشته است.

با بازی شگفت انگیز Fast & Furious 6 با اتومبیل های دهه ی ۱۹۷۰ در سطح شهر لندن به مسابقه بپردازید و هیجان را در اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید. در این بازی انواع اتومبیل های دهه ی ۱۹۷۰ تا به امروز در اختیار شماست که در خیابان های لندن به مسابقه با رقیبان می پردازید.

با پایان بردن انواع ماموریت های چالش برانگیز به افزایش امتیاز و پول خود کمک خواهد کرد و با اندوخته ی خود می توانید علاوه بر ارتقاء اتومبیل ها به سطح بالاتر؛ با نمایش قدرت رانندگی و مهارت های بالایی که دارید احترام سایر رانندگان حرفه ای و سرعتی را به دست آورید !

 

دانلود Fast & Furious 6: The Game 1.0 - بازی مسابقات حرفه ای اندروید + دیتا

 

در بازی Fast & Furious 6 گرافیک خیره کننده ، حالت های مختلف بازی و چالش و ماموریت های اعتیاد آور و شدید همگی دست به دست هم داده اند تا هیجان را در دیوایس شما به ارمغان بیاورند.

شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط بازی ، ان را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان دریافت کنید.

حجم کلی بازی : ۳۵۳ مگابایت

 تغییرات نسخه ی ۱.۰.۵ :

* رفع مسائل دانلود دیتا در برخی از دستگاه ها
* حل مشکل گرافیکی در برخی از دستگاه
* حل مشکل صفحه سیاه در برخی از دستگاه
* حل مشکل به اشتراک گذاری در FB در برخی از دستگاه

 

 

 

دانلود فایل دیتای بازی Fast & Furious 6: The Game با حجم ۳۲۱ مگابایت

رمز فایل دیتا : www.farsroid.com

 

آموزش نصب بازی :

مرحله ی اول : فایل apk بازی را دانلود و نصب کنید .

مرحله ی دوم : فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت پوشه ی com.kabam.ff6android را در مسیر SDcard/android/OBB قرار دهید.

مرحله ی سوم: بازی را به صورت آفلاین اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

Download Fast & Furious 6: The Game v1.0 Android

 

 

Download Fast & Furious 6: The Game v1.0 Android

 

 

Download Fast & Furious 6: The Game v1.0 Android

 

 

Download Fast & Furious 6: The Game v1.0 Android

 

 

Lord بازدید : 73 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

نسخه ی فول و تست شده بازی Trial Xtreme 3 به همراه فایل دیتا

Trial Xtreme 3 بی شک بهترین و محبوب ترین بازی موتورسواری برای دیوایس های اندرویدی است که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است و پس از منتشر کردن نسخه های ۱ و ۲ نسخه ی ۳ را با گرافیکی بالاتر و نوآوری های جدید وارد بازار کرد .

در بازی Trial Xtreme 3 می توانید با دوستان خود به صورت زنده به مسابقه بپردازید و تجربه ی یک بازی موتوری متفاوت را در اسمارت فون خود به ارمغان اورید.

برخی از ویژگی های بازی Trial Xtreme 3 اندروید :

  • دارا بودن ۷۶ مرحله ی چالش بر انگیز
  • دارا بودن صدها مانع مختلف
  • قابلیت سفارشی سازی راننده ی موتور
  • قابلیت سفارشی کردن موتور خود
  • بازی با دوستان به صورت مولتی پلیر
  • کنترل بازی با استفاده از شتاب سنج و یا کلیدهای لمسی
  • گیم پلی اعتیاد آور

برای دانلود جدیدترین نسخه ی بازی Trial Xtreme 3 از وب سایتhttp://ajabz.rozblog.com/ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Trial Xtreme 3 Game Android

 

 

 

دانلود فایل دیتای بازی Trial Xtreme 3 با حجم ۳۸ مگابایت

مسیر قراگیری فایل دیتا (com.x3m.tx3) در sdcard/Android/obb

رمز فایل دیتا : www.farsroid.com

 

Lord بازدید : 159 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

GTA Vice City محبوب ترین ، هیجان انگیز ترین و بهترین بازی ماشین سواری و اتومبیل دزدی در شهر محصولی از کمپانی راک استار نرث می باشد که نسخه ی های مختلف بازی خود را برای کنسول های مختلف از جمله ایکس باکس و ویندوز منتشر کرد و سپس آن را برای انواع سیستم عامل موبایل از جمله اندروید و آیفون طراحی و منتشر کرد. نسخه ی Vice City بازی خاطره انگیز Grand Theft Auto انفجاری در میان بازی ها پدید آوردن و نسخه ی اول این بازی در سال ۲۰۰۶ در ایالت متحده آمریکا برای پلی استیشن منتشر شده بود. با این که مدت زمان زیادی از انتشار بازی می گذرد هنوز برای کاربران تکراری نشده است و دوست دارند دوباره جی تی آی را بازی کنند !

در بازی GTA Vice City شما در نقش یک مجرم در شهر پرسه می زنید و انواع ماموریت ها را برای دریافت دستمزد انجام می دهید و نهایت هیجان را احساس می کنید. این بازی دو گونه ی جنگی و ماشین سواری را در خود نهفته است که باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده است. ما امروز نیز  به درخواست کاربران نسخه ی اندرویدی این بازی کم نظیر را برای شما قرار داده ایم که به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار می گیرد.

بازی جی تی آ وایس سیتی به صورت Open World طراحی شده است و می توانید در خیابان های شهر به راه رفتن پرداخته و با گشت و گذار انواع اتومبیل ها را دزدیده و با آن در حومه ی شهر و مناطق مختلف به چرخ زدن بپردازید. گرافیک بازی به صورت کاملا اچ دی و دقیقا همانند نسخه ی PC طراحی شده است و کیفیت آن شما را حیرت زده خواهد کرد.

 

دانلود GTA Vice City 1.03 - بازی جی تی آ اندروید + فایل دیتا

 

از ویژگی های بازی Grand Theft Auto: Vice City می توان به مواردی همچون در دسترس بودن انواع ماشین ها ، امکان برداشتن اسلحه و یا خرید آن ها ، امکان سوار شدن بر انواع هواپیماها و کشتی ها و گیم پلی اعتیادآور اشاره کرد. شما می توانید نسخه آخر بازی فوق را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان از فارسروید برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید .

حجم کلی بازی : ۱.۴ گیگابایت – قیمت بازی در مارکت اندروید : ۴.۹۹ دلار – پیش نیاز : اندروید ۲.۳

مشاهده ی تصاویری از محیط بازی در ادامه ی مطلب …

 

 

 

دانلود فایل دیتای بازیGrand Theft Auto: Vice City با حجم ۹۹۴ مگابایت(رمز:www.farsroid.com)

روش نصب : فایل apk را دانلود و نصب کنید و سپس فایل دیتا را دانلود و پس از استخراج آن از حالت فشرده پوشه ی com.rockstargames.gtavc را در مسیر sdcard/Android/obb قرار دهید.

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

 

Download Grand Theft Auto: Vice City Android + DaTA

 

Lord بازدید : 79 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

گر از طرفداران بازی ها باشید قطعا بازی محبوب و بی نظیر پرندگان عصبانی را می شناسید که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل از جمله ویندوز ، ، آیفون ، جاوا ، سیمبین منتشر شده است و به عنوان بهترین بازی قرن شناخته می شود. پس از معرفی نسخه های مختلفی از این بازی در سایت (Star Wars – Seasons – Rio – Space) امروز قصد معرفی نسخه ی دوستان این بازی را داریم . بازی بی نظیر و فوق العاده جالب Angry Birds Friends امروز برای گوشی های اندروید و آیفون منتشر شد که ما به عنوان اولین سایت ایرانی نسخه ی اندرویدی آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

در این بازی شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشید و لحظه های شادی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. شما با مسابقه دادن می توانید به انواع مدال های برنز ، نقره و طلا برسید . شما قادر خواهید بود به جمع آوری پاداش های روزانه پرداخته و یا به ارسال و دریافت هدیه و لاف زدن در مورد دستاوردهای خود بپردازید !

از ویژگی های بازی Angry Birds Friends می توان به مسابقات با سطوح جدید در هر هفته اشاره کرد. توجه داشته باشید که نسخه ی دوستان بازی فوق نیاز به اتصال اینترنت و ورود به فیس بوک دارد و برای اجرای بازی باید یک وی پی ان برروی گوشی شما نصب باشد تا بتوانید به فیسبوک دسترسی داشته باشید !

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Angry Birds Friends و دانلود آن با لینک مستقیم و به صورت رایگان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود بازی Angry Birds Friends - انگری بیرد دوستان برای اندروید

 

 

 

Download Angry Birds Friends Android

 

 

Download Angry Birds Friends Android

Lord بازدید : 54 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Sokoban Garden 3D بازی جذاب و فوق العاده زیبا در سبک بازی های پازل به صورت کاملا سه بعدی می باشد که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. در این بازی شما با انواع پازل های چالش برانگیز مواجه هستید و باید در میان باغ جادویی با کفشدوزک دوست داشتنی به حل این پازل ها و پشت سر گذاشتن آن ها بپردازید.

این بازی دارای گرافیکی عالی و کنترل ساده است و بیش از ۱۰۰ مرحله ی سرگرم کننده را شامل می شود که ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد. این بازی برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و دارای حجم بسیار کمی می باشد.

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Sokoban Garden 3D و دانولد جدیدترین نسخه ی آن به صورت به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

دانلود Sokoban Garden 3D - بازی پازلهای سه بعدی اندروید

Lord بازدید : 41 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Spider: Secret of Bryce Manor بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های فکری و اکشن برای اندروید می باشد که قضیه ی آن از این قرار است : وارد عمارتی متروکه می شوید که ظاهرا سال هاست ان را رها کرده اند ! چه کسانی در این جا زندگی میکرده اند !؟ چه اتفاقی افتاده است !؟ چرا این عمارت خانه را ترک کرده اند !؟ این ها سوالاتی هستند که در ذهن شما رژه می روند .

در این بازی شما در نقش یک عنکبوت به دنبال سرنخ هایی برای کشف حقیقت هستید و با رفتن از اتاقی به اتاق دیگر علاوه بر یافتن سرنخ باید غذای مصرفی خود را با شکار حشرات تامین کنید. در گوشه و کنار ها ، زیر مبلمان و در مکان های مختلف به بافتن و قرار دادن تارهای خود بپردازید تا بتوانید به آسانی حشرات را در چنگ بگیرید. آیا شما توانایی قرار گرفتن در نقش یک کاراگاه زیرک را دارید ؟! آیا می توانید همه ی رمز و رازها را کشف کنید ؟!

از ویژگی های بازی Spider: Secret of Bryce Manor می توان به دارا بودن ۴ حالت بازی ، کسب ۴۸ دستاورد و گرافیک عالی آن اشاره کرد.

 

دانلود Spider: Secret of Bryce Manor - بازی عنکبوتی اندروید

 

بازی Spider: Secret of Bryce Manor هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۱.۹۹ دلار به فروش می رسد و دارای فایل دیتایی با حجم ۹۰ مگابایت می باشد که نشان دهنده ی کیفیت و گرافیک بالای بازی است. برای مشاهده ی تصاویری از بازی فوق ، مشاهده ی روش نصب بازی و دانلود بازی به همراه فایل دیتا از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنیـد.

 

 

روش نصب بازی Spider: Secret of Bryce Manor :

  1. فایل apk بازی را که دارای حجم ۱۰ مگابایت می باشد را نصب کنید.
  2. فایل دیتا را که دارای حجمی در حدود ۹۰ مگابایت می باشد از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.tigerstylegames.spider را در مسیر Android /obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید ….

 

دانلود فایل دیتای بازی Spider: Secret of Bryce Manor با حجم ۹۱ مگابایت

 

رمز فایل دیتا www.farsroid.com می باشد …

 

 

Lord بازدید : 70 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Grand Theft Auto III 

 

کمتر کسی است که با سری بازی های محبوب GTA آشنا نباشد! Grand Theft Auto نام یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک Open-World است که در آن آزادی عمل کامل را به بازیکن می دهد و بازیکن هر کاری که دوست داشته باشد می تواند انجام دهد. نسخه جدیدی از سری سوم این بازی با نام Grand Theft Auto III برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی از طرف شرکت Rockstar عرضه شده است.

در این بازی شما کنترل کامل یک شخصیت تبهکار در شهر را به دست می گیرید و باید در مراحل مختلف، ماموریت هایی که به شما سپرده می شود را با دوستان خود به انجام برسانید. در این ماموریت ها شما تجربه تعقیب و گریز با وسایل نقلیه مختلف و صحنه های اکشن مبارزات و تیراندازی های خیابانی را خواهید داشت. بازی دارای بیش از ده ها نوع سلاح گرم و سرد است که با کسب پول از طریق انجام ماموریت ها و دزدی ها، می توانید آنها را خریداری کنید.

اندروید مورد نیاز: 2.2  و بالاتر

لینک کمکی ( ShearBeast )

Download

لینک کمکی ( Share.Az )

Download

لینک کمکی ( UptoBox )

Download

لینک کمکی ( Rodfile )

Download

حجم: 9.4  مگابایت

 

 

 

 

دیتای گیم

لینک کمکی ( ShearBeast )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

لینک کمکی ( Share.Az )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

لینک کمکی ( UptoBox )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

لینک کمکی ( Rodfile )

Download Part 1 _200 MB

Download Part 2 _200 MB

Download Part 3 _186 MB

حجم: 29.4  مگابایت

 

راهنمای نصب :

- بازی نیازمند 1GB فضای خالی در مموری کارت گوشی است.
- پس از نصب فایل apk بازی، فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه com.rockstar.gta3 را به طور کامل به مسیر sdcard/Android/obb انتقال دهید و سپس بازی را اجرا کنید.

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 7,628
  • کدهای اختصاصی